onsdag 23 mars 2011

Småland och Beirut.

Nu sitter jag på bussen tillbaks till Stockholm. Jag har varit på en snabbvisit till Småland för att intervjua några ungdomsledare för min uppsats. Det har varit jätteroligt, mne nu är jag snortrött. Jag gick upp 04:45 för att hinna med tunnelbanan 05:26 och sedan tåget 06:06. Det är inte klokt vad jag anstränger mig för denhär uppsatsen! Jag skulle inte ha behövt gå upp så tidigt. Jag hade tänkt sova hos Maria i Jönköping. Men den kom hon på att hon skulle på resa med Samuels jobb. Så då fick jag anledning att sova hos Frida istället. Men då blev Ronnie magsjuk. Så då avbokade jag min bussbiljett och köpte en jättetidig tågbiljett istället. Detta kanske var väldigt ointressant, men jag är så trött att jag inte orkar sudda.

I alla fall så är jag nu på väg hem. Bussresan är tusen år lång, så jag har tid att titta igenom mina bilder från min, Marias, Fridas och massa andras studieresa till Turkiet, Syrien och Libanon.

Här är Beiruts berömda... raukar... eller vad man ska kalla dem. Kommer någon ihåg vad de heter? Jag har glömt.Här är Maria.Här är Frida.Här är Frida och hennes byxor som det gick hål i.

Visste ser det ut att vara trevligt?! Och visst ser de trevliga ut?!

Joel:
Jag har varit i Småland och i Beirut.

Inga kommentarer: