onsdag 16 mars 2011

Man hinner med mycket när man knôr in det.

Nu är jag färdig med Västkusten för denhär gången. Jag är väldigt nöjd med allt. Jag fick spendera tid med hela min familj. Jag bjöd in min till Joel och Nicole igår och ringde dit Hannes och Jenny, så det var en hit. Jag passade även på att äta en Hawaiiburgare från Oskars. Det var fint!

Förutom att träffa mina bröder och svägerskor så gjorde jag en snabbvisit till Jonatans fina nya lägenhet. Det var riktigt roligt att komma dit. Han flyttade dit för en vecka sedan, så det var roligt att få se den när den är färsk. Dessutom skulle han ha scoutledarträff efter att jag var där, så jag fick träffa Malin också. Såhär ser Jonatan ut när han läser post:Såhär ser lite av Jonatans kök och vardagsrum ut:Förutom att träffa Joel, Nicole, Hannes, Jenny, Jonatan och Malin så försökte jag träffa Andreas mamma Eyvor, för hon var inte hemma när vi var i Alingsås sist. Men jag lyckades bara träffa Jan-Eric. Inte riktigt samma, men väldigt trevligt ändå.

Förutom att träffa Joel, Nicole, Hennes Jenny, Jonatan och Malin och dricka kaffe med Jan-Erik så umgicks jag med mina föräldrar. Det var trevligt. Igårkväll tog vi fram diabilderna eftersom jag inte tittar på tv. Det var jätteroligt. Först tittade vi på när vi var i Skottland -98 (se bilden. Det är säckpipespelare som går i olika formationer) och sedan spelade vi rysk roulette med omärka diabildslådor. Mamma var orolig att det bara skulle vara massa valrörelser, men vi slapp dem. Däremot såg vi kort på mig när jag var liten, Antia och Peders bröllop, farmors 60 årsdag, nakenbilder på pappa och andra SMU-are från 70-talets Kungälv och många många andra saker. Väldigt spännande blandning. Och väldigt roligt.
Förutom allt dethär så intervjuade jag tre personer till min uppsats. Nu är jag trött.

2 kommentarer:

Karin sa...

Jaa! Skottland! vilken resa! vilket fantastiskt väder! vilka underbara presenningtält!. Haggis! vilka utflykter till ensligt belägna öar!

Maria sa...

haha, ja så var det!