fredag 25 mars 2011

Om jag vore en prinsessa

Ja, nu har jag fått min hemtenta i Själavård med psykiska problem och sjukdomstillstånd. Den ska in på onsdag och jag tror att det kan gå bra. Den är lite märklig, men jag var förberedd på det. Jag får väl helt enkelt göra den tentan som jag tror att det är.
Idag och imorgon är det Öppet hus och Kallelsedagar på skolan. Förhoppningsvis kommer det komma massa trevligt folk som vill börja på skolan i höst. Det betyder att jag har på mig min pastorskandidatströja och mitt vänligaste leende och försöker visa upp skolan från dess bästa sida.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag småfnissar alltid lite när jag läser din blogg. Men jag har glömt fråga vart gapskrattet tog vägen!?!

Hoppas inte du bara visar ett leende utan också pratar lite trevligt med folk som kommer på besök, då lär de vilja stanna för gott i närheten av dig.

För oss är du alltid en prinsessa (eller primadonna...)
KRAM från Lotta & 4killar

Maria sa...

Åhhh... Ni är för härliga!!

Vad gäller gapskratt vs småfniss så tyckte jag att småfniss var lite mer realistiskt. Det är sällan jag gapskrattar åt saker jag läser på bloggar, men fnissar gör jag ofta. Därför bytte jag. Jag tänkte att det inte var en så stor sak, men det är faktiskt flera som påpekat det... Jaja, jag kanske byter namn igen. Vem vet?

Kram