onsdag 2 mars 2011

Aldrig fel med lite hemlängtan

I övermorgon åker jag och Andreas till Alingsås. Det ska bli väldigt väldigt trevligt. Just nu försöker vi planera så att vi får träffa så många av de våra som möjligt. Det som varit inplanerat hela tiden är gudstjänst i Alingsås på söndag och invigning på Bonerattle tattoo på lördag. Det är vår älskade tatuerare Fredds studio som han öppnar i Kungälv. Jätteroligt!

Förutom Fredd och gudstjänst kommer vi luncha med Klas, sova hos Östs, se på På spåret (hoppas jag, det är tydligen Lets dance som gäller där, så vi får nog slåss om det), förhoppningsvis luncha med Mårten (annars har vi lördag lunch öppen för förslag), äta middag med familjen Hedman (jag hoppas att Joel, Nicole, Hannes och Jenny också vill äta på Vetegången), spendera lördagkvällen med vackra Malin och Daniel, äta söndagsmiddag med Östs och fika på Göteborg C med Jonatan och Amanda.

Joel:
Jag kommer ha en väldigt väldigt bra helg på västkusten.
Jag kommer vara trött på måndag.

5 kommentarer:

Malin sa...

Men på måndag tänkte jag kanske försöka träffa dig ju!

Maria sa...

Åh? Är du kvar i Stockholm då, alltså? Trevligt!

Malin sa...

Ja! Jag åker hem på onsdag dag någon gång. På tisdag är jag upptagen, men på måndag eller kanske tidigt på onsdag vill jag såklart ses!

Maria sa...

Yey!!!

Pappa sa...

Middagsmaten är planerad - välkomna!