söndag 24 april 2011

Älskade barn

I kväll har jag och mina föräldrar varit i Alingsås och hälsat på Andreas mor och far där även äldsta systern och syskonbarn var. Det ena barnet kände jag sedan innan, men den nya kände jag inte. Men även hon är fantastisk. Sofia Feliz heter hon. Hennes bror heter Patrik.


Min pappa tycker mycket om små barn. Han bar omkring henne och mös. Här är hela gänget, pappa med Sofia Feliz, Ann-Sofie, Eyvor, Patrik, mamma och Jan-Eric.
Här står Patrik och tittar på tåget som går förbi. Och det gör det ofta.

Sofia Feliz ligger och sover.
Här fick jag hålla Flisan. Jag är inte helt avslappnad. Det är nog inte hon heller. Men jag tycker ändå att det är väldigt mysigt.
Här är mamma och dotter. De är mer avslappnade.

Mer foton från min helg kommer, var så säker!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill oxå...

//Andreas