måndag 18 april 2011

Nu är det måndag, snart är det helg.

Jo, det ju faktiskt. Redan på torsdag kväll åker jag till Kungälv för att fira påsk med la famiglia. Finfint.

Innan dess ska jag ha gjort ett litet arbete till Teologi och erfarenhet i nya testamentet-kursen, jag ska ha scoutledarna från Jakan på besök för att planera en hajk, jag ska ha tränat två gånger, jag ska ha fyllt i blanketten som jag fick i fredags som missionskyrkan vill ha för att kunna avgöra om jag bör bli pastor, och helst skulle jag vilja skriva hela min uppsats också. Vi får se hur det går...

4 kommentarer:

Kristin sa...

ja! vad roligt! när får jag träffa dig? vad gör du på påskafton? ska vi hitta på något skojigt? eller någon annan gång?

Maria sa...

Ja! Jag vet inte vad som händer i helgen än... Jag vet att jag ska till min moster på långfredagen och att jag ska till Sporres nån gång men jag vet inte när. I övrigt ska jag mest gå promenader, ligga i soffan med nån bok och äta mycket mat, tänker jag. Och träffa dig, såklart!!
Mamma, du kan väl skicka ett sms med info om min påsk, så kan jag höra av mig till Kristin sen.

Nicolina sa...

Hej! Jag halkade in på din blogg för nån vecka sedan när jag förmodligen egentligen borde ha gjort något helt annat (som jag lyckligtvis förträngt var det var) men sen har jag varit hooked! Det är väldigt kul att läsa om hur du har det!!! Hoppas du får en fin påsk i Kungälv, hälsa från mig!

Maria sa...

Haha, hej Nicolina! Roligt att du hittat hit, välkommen! Jag ska hälsa från dig. Kram kram