lördag 30 april 2011

WC-bröllop och roliga utstyrslar

Igår var det bröllop. Jo, jag bloggar faktiskt om Williams och Catherines bröllop. Jag såg inte så mycket, bara när man fick se hennes klänning. Jag tycker att den är väldigt fin... ...speciellt när man jämför med hennes svärmors, som ju blev trendsättande då. Det känns som att Kate är lite mer... realistisk än Diana var.Mamma, du såg väl att Kate hade liljekonvanjer?! Precis som du hade för... 33 år sedan imorgon. Grattis i förskott. (Pappa, kan inte du skanna in erat bröllopskort så kan jag jämföra buketterna? Jag tror att mina bloggläsare skulle tycka att det vore roligt.)Jag tycker naturligtvis att det roligaste är att titta på gästernas hattar. Om jag gifter mig så skullr jag vilja ha ett engelskt bröllop där alla måste ha hatt!Victoria var som vanligt fin men tråkig. Ja, ja...Två andra saker som var roliga med bröllopet var att brudparets monogram blir WC (som i toalett, haha) och att brudtärnan hette Pippa.

Joel:
Jag sa inget viktigt idag.

1 kommentar:

Mamma sa...

Jag missade bröllopet men det finns ju bilder överallt. Jag noterade också att det var liljekonvaljer!!!!! Igår morse när jag var ute och plockade vitsippor till missionskyrkans valborgsmässofirande hittade jag liljekonvalj-strutar men ännu kunde jag inte se några blomknoppar.

På tal om valborgsmässofirandet så spelade musikkåren bra. Men numer "dansar" (eller va kallas det) drillflickorna. De är duktiga men jag saknar dig och Ellinor när ni var små och hjälpte dirigenten. Hälsa Ellinor från mig.