fredag 15 april 2011

År av väntan!

Äntligen har det hänt. Hur många år har jag inte längtat och väntat och drömt och hoppats och väntat och längtat lite till?! Många år är det. Äntligen kommer min älskade hit. Jamie Cullum kommer till Dalhalla 13 augusti. Jag är också i Dalhalla 13 augusti. Med ett stort gäng vänner dessutom. Så otroligt underbart!!! Och jag kommer sitta på rad ett. Seriöst så kommer jag sitta på rad ett. Längst fram! Jag är så laddad så jag vet inte hur jag ska lugna ner mig. AAAHHHHH!!!! Så mycket bättre än Backstreet Boys-konserten -97!!



Dalhalla: Visst är det helt otroligt?! 
Ni som känner att ni skulle vilja vara på Dalhalla den 13 augusti tillsammans med mig och Jamie, gå in på dalhalla.se och boka biljetter. Och ni som känner er förbisedda av mig eftersom jag inte bokade biljetter till er också: förlåt! Jag är bara för laddad för att tänka klart! 

Ahhhh!!! 

3 kommentarer:

Kakans smått å gott sa...

d ska bli grymt! jag är verkligen så laddad! känns som att d är långt kvar bara..

Karin sa...

ojojoj vad säger Andreas om denna kärleksförklaring? PS. Vem är Jamie???? Åh så för gammal jag är.

Maria sa...

Karin D: Andreas kom in i bilden efter Jamie, så han får helt enkelt stå ut... Men jag tror att han klarar sig. Jamie är fantastisk. YouTubea honom. Fantastisk jazz/pop-artist och entertainer. Underbar.