fredag 29 april 2011

Det är så roligt!

Ni kanske tycker att jag överdriver med mitt ständiga bloggande om min påskhelg. Men jag har så många fina bilder jag vill visa upp, så jag fortsätter tills de tar slut. (Det är många kvar.)


Eftersom hela världen vill veta hur det går med min uppsats (det känns så i alla fall, alla frågar hela tiden, suck) så ska jag nu berätta lite. Idag har jag först haft panik för att jag inte kommer hinna klart. Sen bytte jag uppgift och gick in på de roliga bitarna, som är att gå igenom mina intervjuer grundligt en till gång (hur många gånger har jag gått igenom dem? tio, kanske? många i alla fall!) och börja med att på riktigt sortera hur jag ska lägga upp det. Det är JÄTTEROLIGT! Men det tar lång tid. Men roligt är det! Min nya taktik är alltså att göra det roliga så att jag inte behöver känna paniken. Det lite tråkigare får jag ta en annan gång. En annan gång.


Här är en bild på Johanna som gapskrattar utan att nån fattar varför. Kanske är det för att det är ett kungafamiljsbröllop idag?!
Nu ska jag cykla hem från skolan för vi får finfina gäster ikväll. Fram med grillen!!

1 kommentar:

Mamma sa...

Bilden med den skrattande Johanna var riktigt rolig! /Mamma
ps. Jag svarar hellre på blog än uppsatsar.