lördag 30 april 2011

Slöbloggar lite


Jag sitter i skolan idag igen och försöker få någon ordning på min uppsats. Hur lägger man upp en uppsats egentligen? Hur ska jag göra med alla citat från mina intervjuoffer? Kan jag lämna dem okommenterade? Jag tycker ju att de talar för sig själva. Och det blir väl bara tjôtigt om jag upprepar vad de säger? Men samtidigt så måste jag ju göra något, annars blir det ju ingen uppsats. Samtidigt så ska det ju vara intressant att läsa. Jag har i alla fall kommit fram till att jag inte kan kalla dem "intervjuoffer" i uppsatsen, utan övergått till det mer neutrala och tråkiga "informenter".


Nu ska jag och min fantastiska pluggkompis och rådgivare i uppsatsfrågor Ida snart gå hem till Andreas som har lagat mat till oss. Det blir fisk. Gott.


Här är lite mat som pappa lagade åt mig i måndags (haha, det känns som om det var jättelänge sedan). Grillat kött och potatisgratäng. Fint ska det va!


Joel:
Det var inget nu heller egentligen. Bara uppsatstänk och mat

Inga kommentarer: