lördag 2 april 2011

De har fel.

Jag bläddrade i gamla pärmar igår. Letade efter en grej som jag inte hittade, men det gjorde inget. Jag hittade istället mina papper från scoutledarsamlingar som vi hade i Kungälv för länge sedan. Riktigt roligt att de kladdet i marginalerna. Bland annat hittade jag denhär hysteriskt roliga gåtan.

Vad är det som har två ben och lämnar röda spår? - En halv hund!

Hur roligt som helst! Jag var på TGIF i Jakobsbergskyrkan och träffade alla kids. Också väldigt roligt. De tyckte inte att historien var så rolig. De har fel.

3 kommentarer:

Mamma sa...

Till lördagens trevligheter hör att gå upp på stan, alltid träffar mman nå´n. Idag fick jag gå själv, eftersom pappa och dina bröder var "manliga"och bytte däck på tre bilar. Hur som helst, jag träffade på en av dina scoutledares mammaa. Hon var ute och letade efter en barnsadel till sitt barnbarn Elias.

Karin sa...

Den kan varken cykla.

Maria sa...

Va? Vem av mina scouter har barn?
Och Karin, det är svaret på em helt annan gåta.